Firemní identita neboli Corporate identity

Logo, firemní identita či grafický manuál? To vše je pro nás hračkou. Vytvoříme vám firemní styl, kterým se odlišíte od konkurence a zároveň se budete moci skvěle prezentovat v tiskovinách, na internetu a dalších reklamních médiích. Corporate Identity neznamená pouhou změnu firemního stylu. Corporate Identity je tvořeno různými nástroji, jejichž propojením vzniká jedinečný obraz společnosti. Nejde jen o logotyp, ale zejména souborem pravidel určujících jeho užití v tiskovinách merkantilních (vizitky, dop. papíry, obálky, desky) i reklamních (např. letáky, prospekty, katalogy či inzerce), případně na webové prezentaci. Tato pravidla firemního stylu jsou obsažena v GRAFICKÉM MANUÁLU. Ten přesně definuje podobu logotypu, jeho varianty a pravidla užití, ale i firemní barvy, firemní písma event. další grafické prvky.

Nejste spokojeni se stávajícím grafickým manuálem? Nebo prostě chcete změnu a nevíte jak na to? Vyplňte formulář, ostatní nechte na nás..